Se større billede Hundredevis råbte “Bijî berxwedana zindanan!” By Deniz Berxwedan Serinci|2018-07-17T19:51:05+02:0017. november 2012| Vesterbro Torv og Københavns Rådhus dannede rammen om en demonstration for sultestrejken i de tyrkiske fængsler. Se billederne. Del på sociale medier Kommentér via Facebook kommentarer Beslægtede indlæg Bulduk-borgere på Christiansborg 1. juni 2026 18-årig kurdisk mand dræbt i ulykke 1. juni 2026 Q & A om Kurdisk Skole i København 27. april 2026 Dansk-kurder udgiver bog om Mustafa Barzanî 21. april 2026